我有一個惹事生非的同學:

我有一個自認靚仔的同學:

我有一班好老師:

(女仔影的所以差D)人史:李sir,Eng:Mr.Wong

科學:Miss Lam,普通話:李老師

主任:Miss Wong{生哲老師{生命哲學

Maths:MIss Wan,地理:Miss 袁

P.E:蔡Sir

名著導讀:劉Sir(佢迫我影佢勤力既樣(\ _ /)

中文:張老師(實習老師{即並未正式當教師]:本生係班主任教的

視覺藝術:Miss blue

班主任:Miss Ng,吳老師(大家估下Who is小碧)
Drama:Miss Ng,中文:吳老師
與別不同的自己:

SOS:
明天紅十字[HKRC]有集會,
10:00~1:00(穿整齊夏季制服)
OVA:
我係上中文堂時5聽張老師講書時,(但又似聽書個隻)吳老師走泥叫我專心D,我專心時又搞我耳珠(5次)
係米呢我又5專心La
|