今日係我校既R-Day,今年和我入學前的主題一樣,只有講坐的主題不同,今次叫「無煙新世代」當中有D令人嘔電,只於在男仔當中,自吹不會嘔,喺到扮天真純情樣衰衰個條廢柴既蕭朗昇,居然係早反胃的人(其實喺到扮純情),放學後,鋒哥Send左一個網站,係有關日本就快出既動畫:[BLASSREITER•ブラスレイター],
劇照:
so我很開心,88
sos:
我依家先知蕭朗昇Love.....