| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
中秋節唷*v*  | ♥分類: 未分類 | 系le一刻;;
我要同我D bl0G友講''s0r`!!!!!!''
becaUse我好Q耐刀無打過q0ozA -,-!!
==================== 哭泣中- ^ - ====================
wA~ wa~
今日系中秋節aH`!!!!!
5知大家有咩野做呢?!*
儀我;;
就係洛去佳到同D fD係到 heA=]
無聊的說=33=
無論如何,,
我刀要講....
"中秋節大大大大大大大大樂"^00^
y0* y0*
| |
|
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
2008-08-31  | ♥分類: 未分類 | 哇哇哇`!!!!!!!!
話咁快......
聽日就要番學lU~
好5捨得個暑假ah`!
暑假....I mIsS y0u♥
做曬h.w味牙大家?!
y0 y0`!
------------------------------@@--------------------------------------
唉~
雖然我好中意番學....
但系,,
聽日要6:00起身牙.....
becAuse 要係7:55去到 T^T
I d0N't like thAt`![[Hate hAte ]]
但係...
我可以同超人一起坐aR...
有點kA! 針^333333333^
---------------------------------------------------------------------
h0 眼訓牙3 3 3
吾打lu`!
bibi`! | |
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 50 | »
|