| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 |

 |
| |
|
唉..白白咁過左個聖誕))).*
今日係x*mas喇..好開心牙..))朝早就同d fd出左去mk, 去睇楊丞琳,,嘩..去到果到..有好多人係到等,,好真係好佩服呇a點解可以咁有耐性等..之後,,就坐,坐都坐到好痛,,哈..*到2點幾RAINIE黎.,,果時好HAPPY仔嫁..仲諗住都會睇到妎?.點知..唉]]慘慘..本身企係好前嫁M..點知俾人迫下迫下,,就迫左係後面..))仲要俾野踩住..睇睇吓,.勁無奈,,睇完之後,就去左朗豪坊..果度有好多野玩.仲食左.,碗糖水..唉..都夜喇..又要走..好55捨得牙..今次見完又5知幾時先可以見到?.講住咁多SIN..**
|
| | |
| KAka..]]**我又打日記喇.,依家既時間系..,,*●︰2005-12-25 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|