|
今日要反學校去^^*..因為要練排球..
今日9點幾就俾一個電話噪醒左../呵,,個電話係打黎問我[今日點牙]O嘴,,
因為好眼訓既關係所以就`好快收左線..,
THAN就再訓過,,訓左無耐就起左身LU..
都11點LU..咁就整野..傾左陣電話..
11點半就出左去LU..咁就打俾男男啦..
男男就叫我去到唔知邊度打俾佢...
咁打俾佢..佢就行過去巴士站等我去到..
點知去到個巴士站都未見人影,,無奈,.,
呵,,之後咪打俾佢囉,,點之望去第二邊就見到佢地..
之後果D唔係好想講..12點幾食完野就反左學校LU..
好開心有唔開心..都OK既..
不過有小小悶,..但到C Grade 對C Grade 果時..好開心牙..
...打到5點就走左..就同MJ..男男,,AND檸檬出左去葵芳,,
咁去到就一路係度諗食咩好..
諗左好耐..先諗到去食KFC...呵,,好正牙..
就買左個唔知咩餐食..好好味,,
食完就行左陣..就反左屋企..
反到屋企..ON左陣ICQ..佢HI我牙..超HAPPY仔囉,,,KAKA..
希望保持落去啦,,
好耐無打過日記LU..
傷心既事太多..不想再記下去..
聽日就比賽喇...
C Grade既同學仔...
聽日要+油牙../要WIN..
BY..細蚊
|