`'◆*原來一生一世,.*))只是一句謊言◆°±
快樂過,,.]]*悲傷過*以過去..也只可將它們記作[][回憶/**

...●°°*要 是沒緣 從此 算 大概 等人也 很 倦:;,±°))                               
                                 
YY1487
暱稱: ◆° *[||細 蚊[]..*”
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
今日要反學校去^^*..因...
吾開心牙*..
反學..好無聊牙,,
kaka,..今日好開心牙....
今' 日放左學就出左街...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 3
今日人氣: 17
累積人氣: 1186
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 4 日  星期六 晴天

 

         

                                                             

 

                                             今日要反學校去^^*..因為要練排球..

今日9點幾就俾一個電話噪醒左../呵,,個電話係打黎問我[今日點牙]O嘴,,

因為好眼訓既關係所以就`好快收左線..,

THAN就再訓過,,訓左無耐就起左身LU..

都11點LU..咁就整野..傾左陣電話..

11點半就出左去LU..咁就打俾男男啦..

男男就叫我去到唔知邊度打俾佢...

咁打俾佢..佢就行過去巴士站等我去到..

點知去到個巴士站都未見人影,,無奈,.,

呵,,之後咪打俾佢囉,,點之望去第二邊就見到佢地..

之後果D唔係好想講..12點幾食完野就反左學校LU..

好開心有唔開心..都OK既..

不過有小小悶,..但到C Grade 對C Grade 果時..好開心牙..

...打到5點就走左..就同MJ..男男,,AND檸檬出左去葵芳,,

咁去到就一路係度諗食咩好..

諗左好耐..先諗到去食KFC...呵,,好正牙..

就買左個唔知咩餐食..好好味,,

食完就行左陣..就反左屋企..

反到屋企..ON左陣ICQ..佢HI我牙..超HAPPY仔囉,,,KAKA..

                          希望保持落去啦,,

好耐無打過日記LU..

傷心既事太多..不想再記下去..

 

 聽日就比賽喇...

C Grade既同學仔...

                      聽日要+油牙../要WIN..

                                               BY..細蚊

 
 KAka..]]**我又打日記喇.,依家既時間系..,,*●︰2006-03-04 11:03 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 YY1487 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]