平安夜]][*
今日係平安夜..))好早就起左身喇,,之後就玩電腦,,時間過得太快喇.,玩下玩下電腦就到左3點幾4點,,,之後就同d fd出左去尖沙咀., 諗住出去睇野燈(色)嫁m..出到去好多人牙,又封哂路,整到乜都睇唔到..唉.,,乜都睇唔到,仲要變成坐,哈,,.坐到十點幾就走左lu,..keke,講到依到先,,