ToDaY,,.做左〝懶訓豬,,))*
toDAY..,星期11,,今日10點幾俾人噪醒左LU..哈,,就玩電腦LA,,旦玩電腦玩到勁想訓,,之後就打電話俾楊仔同牙梅,,約呇a出街街,,傾完之後就訓左覺LU..直至到4點幾又俾個電話噪醒左,.,就起左身.,噪醒我不但只仲要俾人罵,,唉,.咩世界WO..一個電話就俾人罵,,之後咪唔鬼理岒o,,又傾左陣電話,,就出左去喇.,哈,,3個人去左葵芳..之後食左個牛牛飯,,好正..!!食完就行街,,行街都行得幾開心..有講有笑,,KAKA,,過左無幾耐..我地就搭車去石離,,不過去到係廢既..去到,就係石離行反去石陰..THeN就去到梨木樹喇,,去到只得坐,,aNd吹水..oh..吹吹下水又咁快到9點幾,,太夜lu,,又驚俾人罵..咁就去左,,石陰搭呠呠車走喇,.之後就係樓下行左陣,,買左桐朱古力食..之後就反左屋企..))*講左咁多sin