|
31號喇..去左倒數
kaka..今日牙boo黎左我屋企牙..之後去到6點幾就出左去銅鑼灣./諗住去倒數..出到去太夜喇..所以好多路都封哂..哈..去到銅鑼灣第一件做既事就係去左家家樂食野..哈.食野果陣真係激氣lo..我去左攞野食果陣搭枱果條友竟然放隻腳落我張[[椅子\]]度,,勁無奈..之後食野果陣.又勁爆粗又話果樣乜果樣物..痴嫁..對住佢都食唔落野,,then就走左去無印良品.行左勁耐..之後先捨得走,,>v<呵..最好笑既係..落反去時代廣場果時..有條隊.我地唔知條隊係排黎做乜..之後就跟住行啦,,點知原來係排去睇d歌手唱歌..有勁多.吳卓羲..側田,,.古巨基,,陳小春.,twins,,容祖兒等等啦,,不過企到好累,,但去到12點果時..勁正..個個都大叫..呵,,好好玩牙..kaka..不過反到青衣都1點幾喇..反到青衣就諗住搭的士啦..嘩.條龍勁長..[[平時就的士等人..依家竟然要人等的士]]←牙boo講嫁.._之後等左好耐就搭左的士去喇..反到屋企都2點幾lu..
|