今日要反學考試...考左3科.
今日訓到8點鐘先起身,,!之後就整野啦..8點半就出左門口喇 ..去巴士站..點知上到車見到我果班d人..呵..then就扮無野.. 反到學校..好似唔知點好咁..唔見哂人影,,哈..原來係係哂廁所.. 玩左無幾耐..L仔就出黎話要集隊.就上左去考試喇.THEN就唔講喇..放學..都1點幾.. 就食野..食到2點幾..就去左後宮玩..玩完就反左屋企..
1日..