today考英文..勁易.??
今日..考英文]]*兩份卷都係..超悶..份卷仲要9唔搭8..差d整到我睇唔明..呵,,太蠢喇我..仲有一日就考完lu..真係好想快d到聽日..考完就放假..太happy仔喇]]\唔講其他住講放學先,,嗱..放左學就同牙梅同咪咪,,去左石陰,,吹水..kaka..講住咁多先..
today考英文..勁易...因為係我今次考試做得最整齊果科..
同我d frIEnds講既.. ↓
BY**細蚊..