`'◆*原來一生一世,.*))只是一句謊言◆°±
快樂過,,.]]*悲傷過*以過去..也只可將它們記作[][回憶/**

...●°°*要 是沒緣 從此 算 大概 等人也 很 倦:;,±°))                               
                                 
YY1487
暱稱: ◆° *[||細 蚊[]..*”
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
今日要反學校去^^*..因...
吾開心牙*..
反學..好無聊牙,,
kaka,..今日好開心牙....
今' 日放左學就出左街...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 3
今日人氣: 25
累積人氣: 1194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 14 日  星期六 晴天

 

         

                                                             

 

                                             今日要跑步牙..痛>3<

  呵,,今日朝早要去跑步..不過連起身都起唔到..

勁痛.,,去到個個都係到叫痛..就知琴日係幾辛苦啦.

.想笑都艱苦,,無奈..跑到11點幾就好似走左lu..咁就去左青怡食野..就叫左男出黎啦...

點知黎到係無野做既..好似唔知點咁..之後坐左係張野到..佢又見到熟人..唉.

整到佢要跑黎跑去..^^*..傻笑,,坐左陣.就反左屋企喇..

反到屋企就打左陣機...傾吓電話就訓左...訓吓訓吓都6點幾,,咁就同牙yo去左m記到食野..又食.

then就坐啦..點知又見到佢..

無野做就反左屋企喇..

 

 

 

                                                                                                                

 
 KAka..]]**我又打日記喇.,依家既時間系..,,*●︰2006-01-14 10:24 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 YY1487 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]