| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 |

 |
| |
|
今'日出左街街..
哈哈..今日11點幾起左身..than就玩左陣電腦..呵,.同D FD傾左陣ICQ..
1點幾就出左去LU..去左葵芳..LEMon早我好多出左去...出左去就搵左佢..之後佢就同我講話牙梅遲d出..
咁我同佢就去左吉野家..食蚊蚊..哈,,之後牙梅就打電話俾lemon話到左..仲係新都會見到11月去CAMP果時個個牙SIR..
呵..唔知佢認唔認得我呢..我話呢多數都唔記得嫁喇//咁我同佢就食快d啦..
之後就過左運動場//..就搵左佢..than就走左去葵涌廣場行街啦....呵唔知點解今日好鐘意睇埋同一樣野..
呵.,.咁牙梅買左朱古力就走左..咁我同lemon就繼續行啦..行行吓就見到一間用香珠整既野..好得意嫁..
起初就買左個皇冠既電話繩25蚊一個,,,之後7點幾到啦..又買左一個手仔既..15蚊..
kaka>.買完好開心牙//
to:牙梅
sorry牙..今日整到你咁..
希望你睇到啦..
by:細蚊
|
| | |
| KAka..]]**我又打日記喇.,依家既時間系..,,*●︰2006-01-22 09:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|