JUST PAST
今天大中一日遊
很無聊呢笨蛋
不是你我才不去呢
笨蛋
借了戀上白羊的弓箭
又是我看看看的時候^^
很想番學呢,,哈
愛上了上學嘛
不過調了位之後就很難說
回家就打機了
又玩回了童話嘛
不過少了很多fd~_~
同學們,,有人想陪我玩嗎,,不用錢呢
姐姐24小時教你玩啦,,嗚~_~很悶嘛
好似很少功課似的,,不知又會不會欠
我好像只有5粒星星@o@
忘了嘛,,希望是呢,,嘻
明天默英文呢,,待會兒要溫了
玩多一會,,嘻
今天好多人寫thinks giving day<<--有沒有串錯-,-?
近排幹了什麼這麼多人不開心
都不知大家上了f.2整天在幹什麼
開心點吧baby^^^^^^
今天咪又是這麼無聊
聽d老師up廢話
同呀囡玩手指=-=(是不是叫呀囡=-=?)
都玩左幾多野下,,哈
之後咪又係跑下環校跑咁lo
之後咪又係做下陪跑咁lo
之後咪就係去搵lo sir拎番人家本漫畫lo
比佢串^^^^^
就是這麼無聊啊
放不放假還是那個死樣,,
今天重見臭月
好鬼耐冇見
童話唔洗比錢lu,,
個ser都好似爆左,,真係勁=-=
嗚,,今天沒和人行街街很後悔
最衰都是死笨豬
今天搵了很多歌歌,,ya
有排聽
幹嘛日記這麼低b,,
所以都是不要打了^^
gd奶every baby
成個星期都冇咩野好講-,-
成個星期都唔係幾happy
田徑啦,,又比人捉頭髮啦,,裙都好似話短
今日比什麼風紀收左漫畫
shit
h漫一大本^^
我又冇睇,,拎著ja ma,,
記咪記lo,,琪他班洗唔洗好似動物園睇動物咁睇a
最好笑就係,,原來個小白臉風紀同隔離班爆暗瘡風紀鬥記得多傳票
笑死me
怪唔得之校務處交手冊個到滿哂
10本都11本都應該係2樓,,
yo聽日拎唔番就大獲
係我個銀包大獲,,haha
本來今個holiday幾happy
搞到唔鬼happy lu
可惡
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 100 | »