JUST PAST
考緊試lu
好耐冇打日記
pth,,應該合格瓜<<--有1 part冇做咋^^
中文,,速讀冇做2提,,卷有20%唔識啦,,應該都會合格,,哈
英文,,有1part冇做^^最後個part 90%唔識,,加加埋埋都應該唔合格^^
yo,,新一個學期既ut成績真係好-_-"仲有世屎同數味考
世屎..今天因為有外星人(親戚)入侵,,
所以被迫去左地牢(細房仔)溫書
shit
我發覺我好蠢
溫左大拿拿4個鐘到(一半都係到玩ha)
都係溫左一半咋(味背野)
4個鐘好多人都溫左好多啦,,點解我咁蠢架∼ˍ∼"
嗚嗚嗚ˍˍˍ
明天ut了耶
書書還沒溫-0-"
很忙很忙
數很多唔識~_~"
今天上英文堂好鬼眼訓
見到蘇蕊個樣,,眼訓又唔敢訓好好笑,,哈
好ya,,唔洗再對著kai子啦
快d考完試比我玩啦,,哈
考完試去荃灣三棟屋同睇死亡筆記,,ya
好似太早開心了哈-_-"
別到我不珍惜你的時候才來愛我
別忘了現在我多麼愛你
今天又是很悶呢~_~"
-----------
各人也說什麼
自己變了
別人變了
其實
有人變了嗎?
大家一直成長
想法不同了而已
是嗎?
剛剛才開學
不要弄得死氣沉沉吧,,
各位親愛的同學
諗咁多野做咩
努力考試把啦-,-
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 100 | »