♥::Wa!t F0r YoU! <3
Don‘t cry because it is over, smile because it happened.

                     

  
[[* 1個人   
               
 原來不容易-`
 

 

 

暱稱: 雨`
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 戀聲 
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)

次命:
mamo`皆川`小潤

後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川

(以上為主要後宮XD)
 

訪客留言

 
最近三個月尚無任何留言

我的好友
 
小婷`
小偵`
威威`
Ayumi (star08172006)
   

   JUST PAST



 
2007 年 2 月 16 日  星期五 晴天
    

當天的你和當天的我

曾打勾勾承諾過

有你的日子就有我

陪伴你無論如何

直到有天你不需要我

今天的你遇上今天的我

點點頭平凡而過

隱隱作痛不是我的我

難得痴心又如何

怎樣這天不再需要我?

ok又一首好詩嘛

現在沒有愛的人謝謝

                                                       

發表時間︰2007-02-16 03:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 15 日  星期四 晴天
     

情人節不快樂-0-

發燒發燒

不舒服不舒服

姓pk的沒有打電話比我

不開心不開心

搞到個蛋糕比小食部吞左

不快樂不快樂

(不過我比較驚的發臭,,哈)

嗚~_~我個蛋糕a

整左好耐啦

買材料買左50幾蚊架

~_~

都味有人食死我唔甘心

家長日比親愛的班主任教訓我冇大志-0-

不過我真係不冇大志bo

我今年d平均分同上年一樣

下次最好可以考好d啦

最好<<--哈

服務生幾好玩@_@哈

唔舒服~_~

好想死~_~

                                                       

發表時間︰2007-02-15 07:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 13 日  星期二 晴天
情人節前夕

估唔到今日都收到好多豬古力bo-0-

今日本來留左粒豬力比炒慧架

比人拎左-,-"

唔多好意c唔比

唔好怪我~_~

下年啦

今日放學食蛋糕a @_@

小婷大人親人整的耶

整比我食的耶

雖然個樣醜左少少

不過味道都唔錯

不過佢個d豬古力就..

-_-差了點(其實不是點)

肥丹d豬古力好好味

小偵個d好好令

^^

我愛你地

情人節

其實我也挺討厭

 

                                                       

發表時間︰2007-02-13 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                       
     

 

« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 100 | »

 



soundless voice powerd by ピアプロ