| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
戀聲  |
|
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)
次命:
mamo`皆川`小潤
後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川
(以上為主要後宮XD) |
| | |
我的好友  |
|
| |
| |
|
| 2007 年 2 月 16 日 星期五 |
 | |
| |
|
當天的你和當天的我
曾打勾勾承諾過
有你的日子就有我
陪伴你無論如何
直到有天你不需要我
今天的你遇上今天的我
點點頭平凡而過
隱隱作痛不是我的我
難得痴心又如何
怎樣這天不再需要我?
ok又一首好詩嘛
現在沒有愛的人謝謝
|
| 發表時間︰2007-02-16 03:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 2 月 15 日 星期四 |
 | |
| |
|
情人節不快樂-0-
發燒發燒
不舒服不舒服
姓pk的沒有打電話比我
不開心不開心
搞到個蛋糕比小食部吞左
不快樂不快樂
(不過我比較驚的發臭,,哈)
嗚~_~我個蛋糕a
整左好耐啦
買材料買左50幾蚊架
~_~
都味有人食死我唔甘心
哈
家長日比親愛的班主任教訓我冇大志-0-
不過我真係不冇大志bo
我今年d平均分同上年一樣
哈
下次最好可以考好d啦
最好<<--哈
服務生幾好玩@_@哈
唔舒服~_~
好想死~_~
|
| 發表時間︰2007-02-15 07:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 2 月 13 日 星期二 |
 | |
| 情人節前夕 |
|
估唔到今日都收到好多豬古力bo-0-
今日本來留左粒豬力比炒慧架
比人拎左-,-"
唔多好意c唔比
哈
唔好怪我~_~
下年啦
哈
今日放學食蛋糕a @_@
小婷大人親人整的耶
整比我食的耶
哈
雖然個樣醜左少少
哈
不過味道都唔錯
不過佢個d豬古力就..
-_-差了點(其實不是點)
哈
肥丹d豬古力好好味
小偵個d好好令
^^
我愛你地
情人節
其實我也挺討厭
哈
|
| 發表時間︰2007-02-13 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
` ... . 痛 不知輕 重
.`* 淚水鮮紅 ,.
全 面放縱 ] * ★
  
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 100 | » |