|
說開又說
又很耐沒打日記
說回前事吧
--------------------------
2日陸運會
說真的我之前也很期待的說
~_~可是,,,,,那2天才發覺真是悶得很
我已經不停在愛社和德社中走來走去=-=
第1天就是狂傾計
第2天一直很乖待在義社打氣^^
第2天也很好笑的
跳遠就不用說了@_@其實都好on9-,-
笑的那些都是on9.9
世上on9何其多a_a+
lunch time也遲到了
@_@我第1次遲到唷
都是鵻兄唔識飛<<--個隻字唔識打^^
哈
個d人舉起塊on9板好鬼好笑,,,,大概是vv
你已經遲到了,,
不用趕急,,
請注意安全.
你說幾on9呢-,-..
----------------------------------------------
之後個日放假啦
去左唱k@_@
唱左成日,,哈
早晨10點幾唱到5點幾
唱左2個round<<--
笑死me
全部人發哂癲
km最on9@_@
小婷都唔差
哈
總之..我同番番同炒慧最正常
哈
------------------------------------------------
好了,,用回口語好了-,-
今日去左小婷屋企做ged@_@
忽然覺得自己好乖
哈
做完就係到睇戀愛情結
!!!!!!!!
小池真係好靚仔唔好講笑@_@!
哈
小池我愛上了你嘛
又令仔又可愛
搞到我番到屋企即刻down左黎睇^^^^^^^^^^^
之後行左陣大中啦
買左個袋@_@@@@@對~又買了^^
好可愛的._.v
哈
小池我愛你
|