JUST PAST
說咁快又一個星期呢,,
昨天番番生日呢,,生日快樂@o@"
又番左一個星期學lu,,
適應了上堂不說話呢"
將來會變成怎樣呢,,?
我自問
相.處.不.來
小息都是去2c過耶,,哈
1年也是這樣嗎?
∼ˍ∼誰來救我
不過成績應該會好好多,,哈
睇下點aˍa"
睇到d野aˍa"小婷日記:
a:我見到你地好似好唔開心咁….我寧願比人調走果個係我~
b:點解?
a:起馬都仲有一段時間比人理得多D呀嗎~
睇到有d驚訝=-=邊個黎,,咁諗野?
朋友係依d野嗎-,-?遲d就會冇人理你嗎,,
我也不知,,至小在我眼中,,朋友不是這些東西
--------------------------
miss.so..
我都諗過,,佢調走我地可能係為我地著想..是嗎?
是抽簽的,,是嗎?
佢都冇諗過我地會咁唔開心,,是嗎?
可是,,
很諷刺,,
想是一件事
做是另一件事
番左一個星期學,,,有咩感覺?
悶lo,,,悶到痴筋
日日番學
已經放1點半架啦,,,
都覺得番一日學好似番10世咁∼ˍ∼
度日如年啊∼∼∼∼∼
可憐可憐,,,
第時放4點唔知點死
我諗遲d都係咁架啦..哈
2b呀2b,,可唔可以多野講d
d老師我都好唔中2∼ˍ∼”
最好,,cwk啦,,哈
英文勁好聽,,^^
都係f.1好,,哈
將來點過呢,,我都唔知
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 100 | »