♥::Wa!t F0r YoU! <3
Don‘t cry because it is over, smile because it happened.

                     

  
[[* 1個人   
               
 原來不容易-`
 

 

 

暱稱: 雨`
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 戀聲 
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)

次命:
mamo`皆川`小潤

後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川

(以上為主要後宮XD)
 

訪客留言

 
最近三個月尚無任何留言

我的好友
 
小婷`
小偵`
威威`
Ayumi (star08172006)
   

   JUST PAST



 
2006 年 9 月 17 日  星期日 晴天
aˍa

說咁快又一個星期呢,,

昨天番番生日呢,,生日快樂@o@"

又番左一個星期學lu,,

適應了上堂不說話呢"

將來會變成怎樣呢,,?

我自問

相.處.不.來

小息都是去2c過耶,,哈

1年也是這樣嗎?

∼ˍ∼誰來救我

不過成績應該會好好多,,哈

睇下點aˍa"

                                                       

發表時間︰2006-09-17 05:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 10 日  星期日 晴天
aˍa"

睇到d野aˍa"小婷日記:

a:我見到你地好似好唔開心咁….我寧願比人調走果個係我~

 b:點解?

 a:起馬都仲有一段時間比人理得多D呀嗎~

睇到有d驚訝=-=邊個黎,,咁諗野?

朋友係依d野嗎-,-?遲d就會冇人理你嗎,,

我也不知,,至小在我眼中,,朋友不是這些東西

--------------------------

miss.so..

我都諗過,,佢調走我地可能係為我地著想..是嗎?

是抽簽的,,是嗎?

佢都冇諗過我地會咁唔開心,,是嗎?

可是,,

很諷刺,,

想是一件事

做是另一件事

                                                       

發表時間︰2006-09-10 04:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 9 日  星期六 晴天
-00-

番左一個星期學,,,有咩感覺?

悶lo,,,悶到痴筋

日日番學

已經放1點半架啦,,,

都覺得番一日學好似番10世咁∼ˍ∼

度日如年啊∼∼∼∼∼

可憐可憐,,,

第時放4點唔知點死

我諗遲d都係咁架啦..哈

2b呀2b,,可唔可以多野講d

d老師我都好唔中2∼ˍ∼”

最好,,cwk啦,,哈

英文勁好聽,,^^

都係f.1好,,哈

將來點過呢,,我都唔知

                                                       

發表時間︰2006-09-09 06:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                       
     

 

« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 100 | »

 


soundless voice powerd by ピアプロ