JUST PAST
今日3條友出左去做暑假作業
佢地又係列牌地遲到=-=哈
番番同小婷,,haha
去左m記做=-=
最記得個隻超人,,笑死me
haha,,yo,,咁又抄左一半作業
yaya,,還真易做,,哈
之後去左同圍兜兜兜,,,
之後去左睇電話,,ya諗到買邊隻lu
最後去左冒險樂園玩=-=”哈
on9.9小婷,,又話要儲錢,,又係個到玩左20蚊
哈,,很好玩,,明天又要自己去還漫畫,,可憐∼o∼
今日同番番同佢個fd同kaiman去左動漫節啦@@
叫a夢=-=下話
我一開始見到佢以為佢係男仔黎,,
係火車都同老公講佢係男仔..哈
原來女仔黎,,but...tb@@”
有女友aˍa.....”
今個動漫節冇乜買野,,好後悔
最最最後悔既係.........
冇同真飛鳥影相相>︿<∼∼∼∼∼∼∼∼
cosplay個d好多都好樣衰,,哈
見到個真飛鳥比較令d既都冇影相tim>︿<””
>︿︿︿︿︿︿<真小鳥aaaaaaaa
重見到基拉拉ga,,,不過係矮女人一個,,哈
重有咢,,我愛羅,,我愛羅都扮得幾令架@@
好多啦總之,,,哈,,上年都冇咁多a
不過......上年質素好似好d bo,,哈
我地4件,,排隊都排左勁耐,,
由琪是天下個個=-=成粒鐘
番番唔識路\ˍ/”搞到行多左好多路
haha不過都幾好玩a今日
a nice day
今天又停機了aˍa
岩岩番完柳琴番屋企,,
手指好痛∼o∼”
中午要出去還漫畫丫∼∼
唔豬搵唔搵到人陪我呢,,
today食包包,,ya唔洗再食麵,,
依排係屋企日日食麵,,食到就想嘔,,ha
琴日個日記唔豬點解上唔到-,-
∼o∼”好慘依排,,唔豬咩事
日日係屋企自閉,,下年分班都唔出黎玩下
∼ˍ∼””””””””””””
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 100 | »