|
我成個星期都出左街=-=
懶得打番前面,,係依到打哂佢啦,,ha
8月14:
好似同左小婷同番番去做功課=-=唔記得ha
8月15:
同左小偵去買野,,
買左好多野yo
買左書=-=重死,,
之後買左番學袋袋lu,,yo
好貴,,不過買左之後又好似唔係幾中2,,=-=哈
8月16:
哇,,今日大日子
晨早流流,,9點去左死亡筆記真人版
yo,,幾興奮,,哈
夜神月點睇都咁令仔=-=...yo
算啦,,雖然勁多人都唔中2佢
不過我又唔覺得L有咩好,,
真人版到咪仲樣衰=-=
算了,,各花入各眼,,
我唔會話L唔好
不過我係中2夜神月,,ha
就算點衰,,都係作者衰wakaka
永遠支持啊月=-=v
8月17:
同左番番同yoyo
去還漫畫,,之後比作業yoyo抄
好快好快ko哂d野,,
就番屋企lu,,
夜晚kaiman番左hk終於<<--
一齊玩童話yo,,
聽到頗為開心的一句
欣係我心目中重要d=-=..yo<<--2個人講,,哈
8月18:
去左採湖南黎既姨媽同佢個gd fd
姨媽比左2千我,,之後比a媽搶哂,,
我分得個3百蚊=-=shit her
原來姨媽個gd fd好鬼有錢,,
不過同我都唔熟,,哈,,冇錢分,,ha
係朗豪方酒店住,,食野都係個到book左間房食=-=
幾個人食book間房做乜鬼-,-
8月19:
同左小明出街and比功課佢抄,,
頂佢-,-ha成個暑假都係到打機,,
終於捨得同我出黎=-=
oh my吉佢又遲到,,我慣了耶=-=
食m記食食食,,yo
都唔知有乜做,,
咁又一日
8月20:
剪左頭髮lu-,-
好都幾樣衰下=-=
佢佢佢...幫我剪到d陰,,好短,,∼ˍ∼
人地通上眉上之ma,,佢仲要多3份1
~_~"好彩仲味番學姐,,如果唔係點見人
希望生得番長啦,,哈,,如果唔係我想死=-=
好似薯仔頭,,哈..
日日洗頭應該好快生得長\ˍ/放心小欣=-="
|