JUST PAST
好冷淡啊....
點解會變成咁..
-----------------------------
早晨溫左一陣書,,
電腦引誘我..就去左打機^o^
好野..今日又升左2個lv
不過好低技-,-...好啦,,我要係35前有大地
玩玩下輕左,,搞到我冇同我親愛既族人and月月講再見tim>o<”
好才我愛人off左姐-ˍ-”
聽日約左小偵..小榆同琪琪去圖書館
我大把味溫,,,聽日肯定溫唔到..
我預左番屋企一定要繼續溫,,冇得玩電腦==
好似小明都話要去圖書館^o^不過唔知佢同邊個
如果佢同異性,,我真係冇眼睇...-,-
好啦,,諗下聽日著咩衫先
早會個陣見到d野已經唔係好開心,,
之後考數學個陣考得好差,,-,-簡直想死..
放左之後同左小偵行大埔中心,,
借左d漫畫咁啦,,,都幾無聊
番到屋企,,個d人又掛著打機..
車,,我味打機lo
我都冇咩心情玩,,只係想有人陪我姐,,
不過都升左2個lv算係咁啦==”
算啦,,夜晚你暈,,我唔同你計較...-︿-”
琴日冇溫書,,,
今日..好慘-,-...
應該都錯左好多.....
-0-..........
2日冇寫日記lu,,,
cl,,好多窿都冇田,,唔方好,,ged簡直係亂作==
不過英文都應該ok既,,
總之exam就係好煩啦-,-!
好啦我要繼續打機
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 100 | »