今日神早起身反工 ava;;
陽光充足五帶[[姐]] xD''
由天水圍出發 a0a-->冇雨;; 到美孚刀冇雨 ava;;
到左cWb就,,,有雨na -口-; 我上地鐵站見到有雨 sh!t,.,,
好在刀五太大 -v- 拿拿聲反公司.. 好在刀好近;;]]]
開工'' 哈~ 到2點半;; 落場 哈哈~正;;
去左時代廣場周圍行街 ava;; 食埋戈TeA'' 反去訓教
5點半又開工'' -0- 好野 y0' 今日準時收工;'';
今日刀0k有生意 -___-'; 累[[[
收工果陣cWb刀有雨 -0-... 好在五算大;;;
跟住反到天水圍.. -0- 系我屋企樓下果陣;;
又有雨na.. -0-; 我拿拿聲反屋企...
上天到屋企聽到出面好大雨 -口-; 哈''
禁我系好彩定黑仔 a0a?
|