期待左好內ge分班名單..........
今日終於有啦
超緊張呀
因為唔知可唔可以原班升
但係事實話俾我聽係
原班升
好野!^.^
雖然唔齊35個人
但都叫全班一齊呀
哈哈~我同又可以日日一齊番學
一齊食lunch
同一個locker
一齊番教會
我地又可以好似f.2果時咁
諗起都開心........................