|
哇哇哇~琴晚食完粒感冒藥~好早訓左啦....
一撻左落張牀道~好快就訓到成隻豬 咁.....連媽咪入左黎幾次都唔知~
直到十二點半....比一下勁勁勁大聲ge雷嚇醒左~><""~
之前個d原來係閃電~仲以為媽咪係廳開燈.....
無啦啦咁比佢嚇一嚇.....搞到我呼吸有點兒唔正常......
之後訓番....又比個電話無啦啦嘈醒左~原來係kaye~~~~~
之後得知係條嘟嘟叫佢打比我~叫我唔駛驚~~~~
好心kaye你就咪鬼理佢啦~煩到你又唔好~煩到我更加唔好~唔好再理佢啦~
佢琴晚講d野~聽完超想嘔~一駒~救命呀~~~~
今朝十點半起左身~之後番學校等貴儀同樂昕~同佢地去食lunch~
貴儀卻約我11:15~點知佢就11:45先落堂~樂昕就12:00~
我就係canteen等足一個鐘~無奈爆~~~~
之後食野啦~一路食~一路傾~係咁笑笑笑~
三個傻婆~~~~wakakakaka
食到一點幾~番到學校.....就係204道彈琴~
我就彈琵琶~樂昕就拉二胡~過左一陣~我同樂昕幫貴儀個古爭校音~haha
好玩~之後yuki同鎧薰黎左.....
今日我又走堂~無番二胡班~個二百蚊一早無左啦~而家上唔上都得.....
不過兩點半番上去個陣~呀sir比左首歌我~叫我自己練...1/9要表演~
救命~又係首咁難聽ge歌~我真係唔想彈~!!!!!!
之後呀sir又派左首瑤族舞曲~~~~難聽~悶到爆~F調~D調~再F調~
死貴儀~同樂昕係咁整個古爭~換過哂d弦~咁就唔駛彈~
到放學仲整緊~之後去toilet個到~wakakaka~有人入錯廁所~~~~
笑死左~~~~haha
之後食糖水~番屋企啦~
問左媽咪~聖誕比唔比我去夜街~佢好似話比~^^好yeah~!!!!!
P.S.放學個陣~鎧薰陪我lock番d櫃~傾左好多野~~~~^^
P.S.S.聽日去剪頭髮~
後日同樺樺去買cheese cake d材料~
大後日一駒番黎~時間岩岩好~
P.S.S.S.而家晚晚都同樺樺傾幾個鐘~嘩嘩嘩~~~~

|