| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 23 日 星期日  |

|
|
行街街~  |
|
訓覺個陣~個頭仲係暈暈地~勁辛苦囉~~~~~><
之後....今日成朝都係訓下醒下咁.........>>>>>>3<<<<<<
之後一點半係黃大仙m記....同啫喱~英英食雪糕~
勁多人.......又有人搞生日會~~~屋企人又係扮佢打扮到成個公主咁~同我細個個陣....差唔多~
之後去左慈雲山中心行~行行行~等啫喱搵佢媽咪個陣......俾我見番Stephanie同Bowie^^~
之後同英英上左啫喱屋企~佢地睇碟~我就彈琴~^^
我彈到夢中的婚禮呀~^v^好開心哇~!!!!!
之後同啫喱搭車~等20號等到我死~等左勁耐都無~食完野出黎都仲係無車~吹脹哂~=.="
番到屋企都六點幾~無野做~~~~~
聽朝同一駒睇戲~之後同樺樺食lunch~
睇10點~之後番屋企換衫.....12:50係學校等樺樺~~~
本身同樺樺去行街街ga~但點知....我要番學校補習~個死人補習班~係都要係24/7開班 ~!!!!
我之前想唔番ga~但第一堂就已經唔番~好怪的~!!!!所以~無得去啦~
P.S.好似仲未退燒咁ge~出去又無事~番到屋企個頭痛到我死~又暈~依~~~~~><

|
|
刊登時間︰2006-07-23 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 299 | »
|