| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 18 日 星期二  |

|
|
電髮髮唷~~  |
|
今日本身要8點起身ge~點知我懶訓~訓到9點都唔肯起身....
不過是但啦~我又唔係趕~係媽咪趕之ma~
之後搭車車~去到個道都成十點幾lu.....無咩人~正~~~~
之後同ar ming傾左好耐好耐~電咩好~直定曲~
佢就話而家好興曲髮~同埋我襯曲髮係好睇d.....之後我話電曲ge話就想電"堂""滋"~但佢話如果電"堂""滋" ge話~同無電無分別~咁就話而家出左隻新ge"堂""滋"~係第五代wor...叫"數碼"~令我諗起數碼子~
叫我試下~咁我又諗起novia叫我轉轉個look~咪咁電曲囉~>3<
電個陣都諗緊會點.....驚驚地~
但~搞搞搞~搞左成三個鐘~出黎ge效果~無話好唔好ge~係我睇唔慣囉~之後剪埋個頭~剪左個前陰~前面短左好多唷......但同後面都match ge~
我諗...番到去一定嚇死佢地>^<
電完打俾一駒啦~睇佢考成點~話要等結果bor~
之後傾左陣電話...都係講番聽日d野~而家仲未諗好睇咩戲......
聽日一於同一駒玩盡佢~!!!^^
番到黎~同novia~呀哥~樺樺chat~傾到我手軟.....><

|
|
刊登時間︰2006-07-18 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 299 | »
|