|
琴晚唔知點解3點解無啦啦醒左~拿拿淋睇下有無msg.或者電話~點知...無.....
個死人頭又話琴晚一定打俾我~叫我起身睇波~點知兩晚都無叫到~有一次有叫ge~但只sd了msg.~嘈我唔醒~
咁易嘈得醒就唔叫懶訓豬啦~係咪???
今朝又訓下醒下咁~所以佢今朝六點幾sd個個msg.黎我睇到~之後我訓多陣先啦~個頭真係痛到我死~最近我個頭真係....狂痛><
今朝又等money唷~之後上樓梯個陣~見到佢唷~不過...扮睇唔到~
番到課室呢~我梗係覺得今日怪怪地咁ge......入到去有種...唔知點形容ge感覺~
之後同蔡芯...英英佢地上左去搵yu sir~講左一d野...........
之後miss fong派番holiday番黎補習ge通告啦~我就梗係有份啦~不過係自願ge~但我係被迫去choose自願=.=""~頂~第一日就係7月24日2點幾到4點幾~我同朱lo都要補~但我決定左個日唔番~叫elle幫我同個老師講番~媽咪都俾~
之後入hall啦~聽teens ge唔知咩咩活動~佢罵大a個樣呢~唔似佢囉~重有elle家姐~
我係咁問money佢地陣間入唔入hall睇drama~佢地話唔睇~無人陪~扁嘴.....
聽完啦~上左H.E室整衫~個d戲服~miss fong教左我地一個好簡單ge方法去做~好快搞掂~所以呢~我地可以去睇drama啦~蔡芯俾我同啫喱捉左去睇~入到去~俾我見到一個令我燥到爆ge場面~我可以見到money佢地係道囉~唔知邊個話唔同我黎睇~去中史話劇ar~而家有係道~算點姐~個陣我真係好嬲囉~但嬲左陣都無咩點嬲啦~嬲唔落.....><
到佢啦~睇個陣~真係.......蔡芯同啫喱會知咩事....唔打啦~!!!!
之後番左106 hea~之後同啫喱去左大家樂食野~番到黎就係hall排啦~我就係道hea~sd msg.~都無我份~咪hea囉~之後收到d msg.係....好嘟ge~發生左d事~所以好唔開心~成個人down哂~無哂心機~直到...之後elle帶左佢ar B黎~哈哈~跟跟地我ga~因為我有野玩~見到佢~站時忘記左d唔開心ge野~但之後.............算啦~咪提啦~
佢坐完落黎~條裙濕濕地=.=""~算啦~
之後係班房~大家因為一d小事而嘈左陣~搞到又.....唉~之後乖乖地咁排左陣啦~去到就6點啦~就走左~隻舞仲未ok~聽朝要7點3番到去~攞我命~!!!!><
同dave chat左陣msn~佢正衰人黎ga~!!!!!><蝦我ge~

|