|
琴日朝早去左中環表演~miss leung個仔仔都去埋......朗朗好得意ar~
一時好天一時落雨~朗朗錫左我一啖呀~^^
但eric佢地成日都拖走左朗朗~><
我地入到去睇左安安同佳佳~佳佳重訓到留口水~好可愛唷~^^
去完個勁無聊ge 3Dge嘟嘟~
之後去左兒童王國玩旋轉木馬~好好玩呀~我都好耐無玩過~我同樺樺狂影相~eric又幫我地影啦~^^
then,,,去左動感影院~真係有水射出黎~好好玩呀~我地出黎之後話~我地已經玩哂所有幾動遊戲啦~唔駛玩啦~^^
搭吊車啦~去左滑浪飛船道玩~本身我話唔玩ga~我真係驚驚囉~但之後俾佢地講下講下~又話唔駛驚~個下"向心力"(Eric教ge)好快~好短.......~咁我就上左船啦~
個陣梗係有人俾我覽到緊一緊啦~沖落去個下~真係好嘟嘟~d向心力勁到嘔~之後個刻~已經重身濕~
濕完就梗係要吹番乾佢啦~去左玩個369度打直轉ge所謂乾衣機~衰人eric又話唔駛~無蹶個ge向心力咁勁~轉得唔快~唔駛驚~玩啦~咁我地就決定左兩女兩男咁坐~我同樺樺叫...係咁狂尖叫~落番黎之後~暈到企唔隱~我同樺樺個頭暈左好耐都未好番~慘慘~之後我咪打俾佢囉~傾左陣~收線啦~
之後去左水mo館~好正~入面黑到....又多鏡~~~車~個廣場呃人ge~以為有個透明隧道~d水mo就係隔離游~點知...原來係分開哂一個個大樽咁ga~失望~!!!!
出番黎都兩點幾~咪同佢地去集合囉~玩遊戲....win左有百五蚊~咁我地為左有個答案~就去玩多次個飛船...第二個目的係陪朗朗玩^^~濕玩身去食野~之後搵左好耐好耐~去埋ocean館同sa yu館~
吊車出黎有d攤位~d公仔好得意ga~駒駒衰衰~我要隻公仔呀~唔制~!!!!扁左好耐嘴唷~~
個答案係......出前一丁~~~~~我地組win左~^^哈哈~
番到屋企都成8點啦~沖涼洗頭~點知個晚好似發燒~無同媽咪講~個頭勁heng~又熱~暈~痛~我好肯定係今日係出面熱到爆~之後又入冷氣地方~凍到晨~係咁一冷一熱...一冷一熱~咪sip親囉~救命~又唔舒服~
今朝重係唔舒服~本身約左dicky食早餐~之後一齊番學ga~點知我又唔舒服~咪下次先囉~咁我休息多陣~起身番學啦~點知佢又話落雨唔番~吹脹~但...我都唔知佢番好定唔番好.....
咁今朝番到去又係hea~係道講鬼故~死人謝子轁~成日扮得嚇我~我驚佢死人頭~又話我後面有野~我彩佢~咪玩番佢轉頭囉~佐到佢玩啫喱個陣~啫喱真係驚到叫~佢同英英係咁尖叫~我唔係驚佢扮鬼嚇我地~我係驚d尖叫聲~俾佢嚇親~之後~見重係咁暈...想訓陣~點知無位俾我訓~咪打俾佢囉~傾左陣又收線啦~
之後係道試妝...英英同我岩紫色~啫喱岩粉紅色~佢地又係道車衫~
去m記食完野番黎~講左陣鬼故~五點幾就走左lu~
d化妝品係我道呀~梗係要問番一d學過化妝ge人ga啦~呀姨教左點化~之後佢又話俾d化妝品我地用~好好人ar佢~^^
今晚要睇波~!!!!!world cup~!!!!!!!^^我支持法國~!!!!!!
P.S.唔打啦~個人都重係唔係幾舒服.........

|