|
琴晚有人話打俾我~點知等左好耐都無電話打黎~咪訓先囉~哼哼~
點知第二日睇番....有一個msg.~係佢sd俾我ge~問我有無人~咁我咪答有囉....但佢個msg.係第琴晚sd黎ge....到最後佢都無覆到~
今朝同樺樺同monica食早餐.....最後一次啦~今日係我中一ge最後一日~我真係好想好想原班升上去....好唔捨得d同學仔唷~特別係money,elle佢地~佢地一定入a,b班啦~
佢地個個都話我今次入梗a班~哈~我都想...但無可能~我數(maths)好有鬼用~理(scien ce)差到爆爆爆~今次都係CDE ga啦~我全from maths就80/210~總分就1024.7/1575~mama地渣~我P.E.都得ga啦~191/210=.=""~
散學禮啦.....係咁頒獎~之後番106~執野...yu sir同miss fong就黎講番一兩句野~
之後我落左canteen~坐左陣~俾我見到你~你真係令到我好失望~!!!
又多一樣你應丞左我但做唔到ge野~成日俾我ge答案都只係...唔知呀~i dt know~係咩.....
衰人黎ga~!!!!!!!!!!!!!!
之後去左fucko屋企~睇鬼片~睇完鬼片睇愛情片=.="".....睇到4點幾到就走啦~
番到屋企~係咁睇書~無啦~悶到爆炸~
估唔到我ge生活無左你係會變成咁~~~你幾時變得咁重要ga......???我真係唔知....
P.S.希望月大~失望月大.....我唔會忘記呢句~係你令我明白呢句野點解~!!!!!><

|