|
今朝好鬼攰........超超超唔想起身~
但如果今朝都唔番一定比人鬧.........
番啦~唉~番到去比青青哦左一兩句.....黃太~無野ge~
話唔知醒佢都吹我唔脹~~~~~
唉~又係因為我要攞機.....責任重大....搞到唔可以遲到.....
遲到無機用又比人鬧..........唉~~~~~~~
跳番part舞......ok啦~係有小小亂~~~
中文.....係咁狂溫sci~~~
sci~默書~14/18~sm行埋黎話我good.........=.=""講左勁耐~~~
又話我呢個唔應該錯~個個應該點點點.......我夠知啦~~~/.\~~~
哈~小狗食蛋~~~尖子都係~~~wakakaka~笑死~~~
小息成班留哂係道~未改完唔比走~個個做到死咁濟~唔合格仲要抄十次~
呵呵~~~~~
攞譜~做功課..........
英文~訓...................左一陣咁多多~~~=)
maths~唉~吳子銘~你好嘟呀.............
係我週記寫埋呢d咁ge野.......毛管動..........>~<""
lunch~去左一新~食食下鎧薰黎左......佢唔知一駒食咩.....
叫我幫佢tick..........=3=""
我都拿拿聲食完~買埋野番去比呀妹食~餓親佢就唔好啦~=]
個心又痛......想死~
番到去~差d比佢地整喊囉~曾鏈波你好賤!!!!!!!!
無啦啦做咩整我d野姐~攞我個印黎cup個牆........
印完仲攞嘟嘟個頭黎mat~你好賤囉~
仲整粒埋我地班房個門~超想話比sm知~
如果你唔整我筆袋我都理得你.......而家~好過份囉~!!!!!
我都覺得有d野ga啦~我一入去成班人係道嘩嘩嘩~~~
哎唷~~~~~~~~~~~~~~
比n咁多個男仔圍.........好變態呀!!!!!
尖子......大笪地......Timothy......小狗.......marco~
你地真係好狗囉~!!!!!!無人幫我........無咩女仔係班房.......
救命呀!!!!!!!!仲要逼我埋牆角~~~痴線ga!!!!!!!!>~<""
IH.........吹脹哂........無啦啦上music room唔知做咩~~~~
訓左陣~小狗報串~狗呀!!!!!!!!!!
之後成班2D遊學校~~~~由3樓上5樓~再落番黎2樓~本身話逐層逐層行ga.....
好樣衰囉.........笑死我啦~臨上去之前....Timothy....哈哈~~~
有人又面紅啦~~~呵呵..............=]
放學去左整board~其實我今日都無咩點整..........
有我啦~貴儀~樂昕~爛桃~aries~同埋裕哥哥~
係206玩左陣上去music room~笑死~~~
整整下玩誠實與大膽...............個個玩true~ke~
我比人問左幾次........個人就係黃景裕哥哥囉~~~
其實幾個都知道左d..........所以無野問~~~
5點幾落左去整~走啦.......
番到屋企要做功課!!!!好多呀~!!!!!又唔記得買報紙~死啦去!!!!
P.S.曦好似嬲左我.......咩事.................>~<""??????

|