|
今朝終於可以7點先起身啦~~~巧開針~^^hehe~
同3位好姐妹番~~~哈哈~~~
番到去~落左hall睇~今朝要跳舞........沖上去搵money~~~睇番個board~佢無啦啦有個箭嘴箭住........:20/10早ok大群~~~money都話佢琴日無寫到~我要見黃太都唔驚囉~又唔係我錯~~~
HE........無人話比我地知今日要煮野食~所有野係哂kaye道........=3=""
好彩~無事.........哎唷~提左袁俊浩帶盒自己又唔記得帶~比人串tim........哼~!!!
煮左個唔知咩.......係煎至岩..............
幾好味~~~死oscar~好賤格囉~~~好彩容姐幫我地渣~~~正賤呢~!!!!.\_/.
食左小狗一件~好鬼咸............我地岩岩好~keke~
我同嘉玲一人4舊~飽到嘔.......班長仔~葉孤紅同埋小狗食左我地個d~個個都話唔夠味......
食咁咸~食死你呀!!!!!!!
溫頌良超勁............嘔番出黎~不過唔係我煮.............哈~
原來小奇係個煮家男人.........而家先知~見佢切野切到有板有眼~~~勁!!!
recess~唔知搞左咩黎~好似係睇呀邊個打波~~~~女仔黎ga.....
睇左一分鐘咁大把..........嘻嘻~
英文~頂!!!!讀錯左fly kites做fly kiss~頂呀~比陳siu聲狂串~串完仲比成班笑~
唔制呀!!!!!!!!!!!!!!!!>^<""
IH.....miss leung勁開心~唔知搞咩........
之後同貴儀~樂昕~肥琪食飯~~~
唉唷~去椰林閣真係會撞到好多人.............=3=""
今日見到肥佬呀哥3次啦~你一日腫過一日~減下肥啦~~~嘻嘻~~~=)
之後番到去又上library影印~又見到呀哥~~~呵呵~~~
中文~比miss霍玩~~~>3<""
maths~~吳子銘~你好討厭!!!!!!!!!我後面個個你都係..............
成日嘈Q住哂~我忍耐力有限~唔好挑戰我唷~尤其呢幾日~~~
.\_/.~~~~~~
放學落左去.......去針水個陣見到d最唔想見到ge野~
由個刻開始已經燥左~
我唔明囉~mug唔係兩個主席同副主席一個跟前一個跟後ga咩....
駛唔駛呀~糖痴豆咁~見到都眼火爆~~~~!!!!!
佢行邊你跟到邊~你當我透明ga!!!!
燥完~~~表演~~~無野啦~~~
不知幾順利~鮮花調開頭~二胡一定有d出慢半拍係好正常ge事~好似理所當然咁囉~次次都係咁~上次係咁~今次又係咁~下次都一定係囉~!!!
d人仲要死chang話無出錯囉........
呀妹~無事ga~唔駛咁擔心...........唔同你講都係唔想你......姐~=]
之後搬番d野番去~攰死~之後用9秒9 ge時間飛過去睇醫生~~~
去到.........又話我唔夠血啦~灰左.........
不過呢幾日係正常~~~~=P
黎黎去去都係呢幾句~又唔飲得凍野...........好慘~~~
今晚要狂溫樂理~!!!!聽日要做test!!!!!
P.S.哎唷~timothy~唔準再笑我.........!!!!/.\'''met死你~!!!
P.S.S.小鹿''野''左比我/.\............發牙痕.........想咬人~~~

|