YankIkI...之...小日記

 

Yanki724
暱稱: ~Yanki~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉~
好痛....
玩弄.........
keke~
文章分類
全部 (299)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 299
留言總數: 79
今日人氣: 4
累積人氣: 7416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 10 月 17 日  星期二           晴天

哎唷  不安

今朝又唔駛跳舞.........開心~~~可以訓多3個字~^^

番學啦~~~上hall~~~無奈左tim.......

eng.~頂~陳siu聲又叫錯我名~又盲又龍~成班同你講我個名點讀你都仲可以讀錯3次~~~

唔計琴日!!!!!

sci~又上lab.~無聊...........攰死左~

病啦~把聲都變埋......又咳~~~想死tim......

而家晚晚飲完中藥食西藥~遲早一日食死我~~~

recess~去4b問一駒數........入去好淆tim.......~>3<"

點知佢唔識..........唉~無奈左.........失憶~~~~

兩堂arts~做死我~~~係咁畫畫畫.............

好快過~無咩點出聲~~~

lunch陪camel陪人買paper~~就黎暈咁濟~之後去左大家樂食~~~

下次唔去啦~~~>^<""

番到去比人搞燥哂~~~討厭!!!

maths~~~頂~~~好Q難做.........煩!!!

Timothy呀~做咩講極你都唔明ga姐.....點解你係都要咁介意今晚會點比人鬧......你灰...你嬲~都係要比人鬧~都係要留堂~dict都係唔合格~咁點解你仲要咁樣呢............

佢根本就係唔公平啦~咁你又何必咁執着呢~你咁憎佢~今年就讀好d~

下年唔好比佢教~我睇佢一定唔會教ab班maths囉~你要用行動去證明比人睇~唔好比人pie死你係唔得~!!!

我相信如果你肯做就一定得囉~~~家姐信你~唔好令我失望呀~加油~=)~

P.S.你說得太過份啦~~~有點兒唔開心!!!!! >^<""

P.S.S.哎唷~yuki呀~唔好嬲嬲啦~~~我講錯野囉~sorry呀~唔好咁啦~我地重新再整過張啦~~~=)

P.S.S.S.番唔番小學表演好......如果番~無得去一次樂理同跳舞........

但一年一次..........好煩呀!!!!!!!!!>~<""

 

刊登時間︰2006-10-17 08:06 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]