|
今朝同mk...樺樺食早餐~~~^^
但唔見左銀包.....好彩琴晚唔知做咩將曦張張放番落紅色個銀包道渣...
唔係......我會死的!!!
上堂上堂!!!由於唔見左個銀包~搞到我灰左............燥埋.........
maths quiz~~~ok啦......39/50~
好gap~桃桃41~貴儀40~樂昕39.5~我39~
雖然係4個中最差~不過我會繼續努力ga啦!!!!
IH默書......9/10~差一個字.......小!!!!
不過我覺得自己真係比心機讀書左.........
IH quiz最近次次都幾高分.......中文又97~英文91~
全班最高..........=3=""比人串~~~
不過maths都仲係唔明~曦講極我都唔明~
問一駒啦........你小息快d落黎教我!!!!!
lunch~~~幫camel買埋....成日比人問我係咪自己食~~~=.=""
去到一新又比5個男仔圍.....仲要全部都係同班~~~救命~!!!!><""
番去食啦........好唔知點咁坐係個道食..........
入hall~頂~我後面個兩條友~係咁整我~~~>^<""
上班房啦~~~
小!張雍聖比poon sir dick左去鬧.......搞到我要主持打局.........
sm又係咁叫我地快.....吹脹~~~
d game係就係無聊d~不過都玩得幾開心.....^^~
呵呵~班男仔要食wasabi!!!!wakakaka~
袁俊浩一野食兩件~~~抵死!!!有人喊呀~
喉嚨都痛埋.........我出聲就係叫佢地唔好嘈..........係咁多~
主持~~~尖子同芷ying~大x地搞掂~~~
係就係亂左d~不過佢地都肯聽我地講........ok啦~~~
我ge第一次........=.=""算做得不錯~~~
放學去左2a玩~~~玩到5點幾先走~~~
黃景裕真係好好玩~教左我跳個隻好型ge舞!!!^^
但我想講~我真係唔係鍾意黃景裕ga!!!!求下你地唔好亂講啦.......
之後樂昕同桃桃陪左我去買鞋~~~陪左對好似樂昕咁ge~
費事呢道一舊個道一舊..........我鍾意清清地~~~^^
番屋企想訓~但又無得訓~一訓會比人鬧........好攰~~~
做樂理啦~~~再唔做會死~~~><""
星期六日全日都唔得閑......死啦~~~
聽朝攞眼鏡~之後去埋太子上堂......
星期日~跳舞跳足一日........><""
P.S.Timothy........你好野~!!!!!!>^<""

|