|
岩岩睇到d野~~~睇完燥到嘔!!!!
黃大仙誕個日你咪唔好玩唔好食囉~~~咁巴閉!!!!
齊坐係道呀~~~笨!!!
夠彊咪同sm講你唔gur我同張聖囉~!!!
成日扮哂野以為自己好叻......
咁叻你又唔做主席????!!!你唔做咪我地做~~~
如果當初你真係好似把口講....所謂咁想個班好~~~
你自己又唔做???我地做你又係道教我地做~~~
你比意見我地~ok~我唔mind~但唔該你d太度好d!!!!!.\_/.""
但我地唔駛你教我地做野~~~你咁鍾意pie死我地咪由你pie到夠囉~~~
就算我地做唔到野都唔代表你做到~
成日講野又無point~又以為自己講野好gap!
人地想講野又叫人收聲~自己又係道嘈嘈嘈~~~
低B!!!痴線!!!
下年我一定唔會再同你一班~~你咁叻咪讀3A囉~~~
自己留過班仲係道嘈三嘈四~咁叻就唔會留班啦~~~!!!
你留過班有咩資格過人stupid??有咩資格話人foolish??!!!!.\_/.""
仲要讀完1c讀2d~~~~~~~~
大不了你咪同sm講叫sm炒我同張聖~比個主席你做~
睇下到時有邊個服你???!!!!!!!!!!!!!.\_/.""
日日要我對住你個死人頭~個頭又大~係咁''育''黎''育''去!!!
搞到我成日睇唔到黑板~!!!!!!
如果我個日唔係要中樂~我一定上訴!!!!!!!!!!!!!
成日以為自己大哂!!!!你係邊位~???
你一時又話想個班好....一時又話唔理~pie死我地衰梗~~~
你講哂啦~~~牆頭草!!!!!!!!!!!!!!!.\_/.
你真係咁唔likey我地~~~
以為我地搞咩活動你可以唔去~不過唔該比一封合理ge家長信先wor~~~
如果你真係去~~唔該你唔好搞搞震!!!!!
我地安排左d咩game都好.......你唔想玩就行埋一面~~~
警告你~如果你講埋d''mo''''育''我地ge野~~~
我一定唔會忍!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你咁唔likey就唔好睇我日記~我唔歡迎你~!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
嘩~打完篇野舒服哂~~~~^.^
張聖~我地而家要比心機~搞好個班佢~~~
睇下d''人''到時點~~~~
今朝跳舞啦~~~又遲到tim.........攰呀~~~T^T
今日上堂啦.....music......吹脹左~~~
中史.....成成呀~~~^^做功課..........
兩堂英文~~~唔多眼訓~~~
第二堂上左computer room搞info.~~~
比我隔離個幾個激死左~~~~=3=""
lunch~~~都唔知去邊道食好.......去邊老地方啦~~~
食完番左去lu~~~~~好多人tim班房~~~
個個係道做功課~~~=.=""
ih.....miss leung對我超好~~~
玩game講埋答案比我知~唔駛比人罰~~~^^
maths~~~嚇親~~~吳子銘發火...........
不過之後都無事~~~~
我交齊哂野~做哂功課~~~唔怕呀!!!!!!^^
放學~~~飛左番小學攞40周年隻碟~~~
好多場都有我份呢~~~^^
攰到死~~~腳軟啦又~~~~唉~~~
一駒個日記睇完笑+無奈~~~.............男人+女人=兩隻豬~~~
P.S.曦嬅傻ga!!!!無啦啦咬我~~~~T^T...........
P.S.S.我唔係想嬲你~我真係已經原諒了你......只係唔知點面對你....

|