|
今朝跳舞.....又遲到.............唉~
太攰啦~~其實我校6點8起身ga!!!
點知......當個電話一響我就會按息佢........隔離個鬧鐘就隔一個字嘈一次..............
比我按下按下搞到7點先起身~~~~7點8番到學校都係咁.............=P
好攰呀............腳仔軟..............=3=""
上hall聽talk~~~ok wor~~~幾搞野~~~
我好留心聽ga!!!!
當佢講到sm d野個陣~我地班起鬨~~~^.^
係咁狂叫靚女................
但點知知道係假個陣~班男仔:死8婆~=.=""
yeah!第一堂LA又唔駛上~~~
第二堂........本身唔駛上~點知............不過都無左半堂~~~=)
PTH轉左sci~~~又上lab.~~~
落去個陣同timothy傾番d激氣野~~~sorry唷~~~爆左小小粗tim.....=P
英文...........ok啦...dict~~~唔記得左一個咁多多~~~~
lunch去番之前比我搞到血流成河ge一新~~~
有成一個月無去啦~~~驚驚唷...........T^T
番去~~搵sm簽名~~~好yeah!!!day6調位~~~
好開心好開心~~~唔駛再對住xxx~~~^.^
PE~~無游水呀今日~~~做體操..............嗚嗚~~~媽咪唷~~~
頂~~~條xx係咁哂命~知你d筋好鬆啦~~~
超想一腳錫爆你................ .\_/.~~~討厭!!!!
喂呀~~~成堂比兩條某利(嘉玲~娜姐)~打pat pat~~~
你打我幾野我先還一野~~~點知還完又比人夾攻~~~媽咪唷~~~
好痛呀~~~哎唷~~~
圈左兩個圈都頂唔順啦~~~到時點跑................
好開心呀~~~我地唔駛做側手番~~~^^
有陰影...........黃貴儀!!!!!!!!!!!!!
放學maths test啦~~~唉~~~
mc錯左4題~~~得6題岩...........
抵你死~~timothy~~~講埋你知你錯都唔聽~仲話番我錯~~~呵呵~~~=)
做完~等放學~
一駒打黎~~~超想聽......如果佢唔係咁靜我一定聽!!!!
今日電話公司打黎我都聽左..............=P
之後過左2A....死人秦朗曦~!!!你好野~~~
我嬲死你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>^<""
可愛ge裕哥哥~^.^~~~仲唔比我影到你~~~=P
坐係貴姐個位搞搞震................:
 
超人呀 ~~~^v^ 串得佢........哼=3=
佢地未走住呀~~~我走先啦........4點幾5點........
要睇醫生呢~~~~>~<""
又要食藥~~~~~唔鍾意呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日買個4件文具買左三十幾蚊..........唉~~~算~!!!!!!
聽日放學想去攞眼鏡呀,,,,,,但要中樂團...T^T~~~~~~~~
有無人陪我睇寶貝計劃!!!!!!!!!!男/女都唔mind~~~係人就得~!!!!!

|