|
今朝番左去搞埋d譜去影印~~~~
之後出左mk配眼鏡~~~睇左半個鐘先choose到....15/16咁~~~
都唔知要邊隻~之後打比camel~
一副黑色膠x~一副係紫色半x~~~ok wor~~~
佢話黑色唔襯我....其實我都覺~所以決定啦~~~
最衰無叫camel去~~魚呀~!!!!!
我同媽咪一人一副~一千三百幾...........=3=""
跟住買野~~~令令~~~^^紫色ga!!!
番左學校啦~~~唔好嬲啦....................
練左陣~~~去啦~~~同鎧薰~小琦~彩君~~~搭的的~~~
去到仲食埋野tim!!!^^
真係好餓ga~~~食左一串燒賣仔~同小琦一齊食~~~^^
之後彩君食野勁慢~~~遲到tim~~~=P
去到~~~set野~~~搞搞下~~~
發左陣din~~~彩君呀~emily呀~yuk呀~
你地個個都唔好爆我做左咩呀~
殺左你ga!!!>3<""
7點啦~臨奏前一秒~袁俊浩個msg..................................
好彩震機姐.....唔係大鑊~~~比人插爆~~~
多謝你句good luck~~~^^
表演左一場~~~諗住去睇燈....睇睇下番轉頭~~~
諗住叫埋你去ga....不過你又鬼死咁唔得閑.........
表演第二場啦~~~抄哂啦二胡~
後半拍拉哂前拍.....要出又唔出~唔出個d又無啦啦特出黎~~~
激死~~~唉~~~
之後執野~~~諗住番學校ga~~~
點知............唉~~灰到嘔.......
多謝小琦陪我+安慰我......thx!!!
哈哈~小琦係皇上~我係皇后~yuki係太監~小妮妮係宮女....好無聊~~=3=""
自己番~~~番到去~~~
^^甜番哂啦~~~
你終於都知我屋企樓下有幾恐怖~有幾x險~~~/.\
媽咪話.....................無奈左~~~
番到屋企~攰到嘔...........................
聽日仲要番去跳舞呀~~~~T^T.............
P.S.好yeah!!!無事啦~~~^^
P.S.S.頂~聽到葉子聰講.............~你知唔知你自己好黑人憎姐~~~
自己又唔係靚仔過人,型過人~你有咩資格話佢姐~~~????
成日扮哂野~好討厭呀!!!!><""
下年唔好比我再同你一班~你一係讀好d~一係讀衰d!!!!
cheap到死~我嬲又關你鬼事~話我eq低!!!
痴痴地......又整唔到你~~~
我講野又關你鬼事~~~屌咩姐屌~~~
我就算係串你又點~吹咩~
我唔識又點~關你咩事~~~蠢咩姐蠢~就算我係蠢~
都好過d人成日擦呀sir鞋!!!!CHEAP!!!!
成日扮哂野~~~好黑人憎呀~~~
見人地條裙短就溝人.....成日扮大佬~~~
係女仔面前一個樣~對住我地係另一個樣囉~~~
頂!!!好鬼難頂呀~~~
我做副主席又關你鬼事~駛鬼你教我做野呀~~~
人前又扮到好憎我咁~~~之後又sd個msg.黎~~~
你知唔知你自己真係真係好好好...........好討厭???!!!

|