|
琴晚同一駒講左好多低b野........無下次!!!!><""
今朝起身~係咁做做做~寫d五綫譜睇到我眼都花........
之後同媽咪去左mk攞眼鏡~~~感覺怪怪的.......
途中撞到胡靖峰哥哥~科長哥哥~=3=""救命~~~
之後飛左去出太子啦~哎唷~貴儀又遲到啦~~~
上堂~~~音程我係超唔明~~~下堂要做模擬卷......死得啦~~~
落堂~去m記食野~傾計~好開心呀~
同yuki~貴儀~無所不談~^^!!!!
傾到5點幾~走啦~~~去到黃大仙出口比貴儀叫停左~~~
之後同佢行番去~~~傾緊d男仔ge變態野~點解佢地d咁嘔心ge野都做得出~
一個仲要係head prefect~~~依呀~~~>^<""
番到屋企都成6點幾~~~~
聽朝一早仲要入大埔~好開心呀~調到時間啦~~~^^
不過係朝早9點~仲要去咁遠~~~>^<""
一點番去可立跳舞~咁就無左一日~~~
哎呀~無得睇戲啦~本身有人陪ga~但就唔到時間~真係好想睇呀...........
P.S.哎唷~手球兩個grade都輸左~唔好灰心呀~明天會更好!!!盡左力就得!!!

|