YankIkI...之...小日記

 

Yanki724
暱稱: ~Yanki~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉~
好痛....
玩弄.........
keke~
文章分類
全部 (299)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 299
留言總數: 79
今日人氣: 45
累積人氣: 7457
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 8 月 26 日  星期六           晴天

學樂理........  愉快

琴晚終於打左比黃老師~~~~問佢我今年應該玩咩級好....

之後約左佢下個星期日上去屋企....哇~大埔~~~好遠呢~~~~

佢都覺得如果我而家玩初級真係好對唔住自己~~~

同埋~原來約章個道寫過比賽個道~唔可以玩番轉頭~

一係一直上~一係就玩番個個級咁樣~~~~>3<

咁我而家應該點???中級我就一定玩到~~~~

不過高級就要換哂d弦.....又要降調~~~~~>3<

但高級首歌d旋律....易d wor......好煩呀~!!!!!!

二胡小組....今年我就真係唔想玩......不過~~~~

唔知呀sir會點.....因為..........真係一定唔會攞獎~

係又推人~唔係又推人出去比賽~~~~

有d根本連d調係點玩都唔知~最簡單~~~D同G呢兩個調~

真係有人唔識玩囉~咁都可以叫佢地出去比賽~

唔駛指意攞獎~唉~~~~如果有二人就好啦......

可以同祁生夾~~~~~~~~~

成日都用要比佢地攞經驗呢個藉口!!!!!!!!!!!!!!!!!

中樂團個陣又係~有d人真係學左無耐~一年都無~

就叫佢地玩中樂團~拖慢哂個進度~成日因為佢地小小錯就要從頭黎過~

佢地都跟唔上~有時我都頂唔順~直接同呀sir講我ge不滿呢~~~

同呀sir差唔多係嘈咁濟~當然~~~~最後都係我win左~~~~yeah~!!!

而家諗番起都覺得有小小不敬tim.....

成日一頂唔順就唔番~~~~走堂呢....

不過算~~~呀sir最後都順我意~

但首歌已經好亂~仲要重覆兩次~真係聽唔到你玩咩的~~~~

仲要係二部tim~~~~~哼~!!!

講番今日~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

兩點幾行去mtr~~~~

之後同貴儀去左太子~之後佢話未食野~

咁我地就去左食sushi^^~~~~

之後上左去上堂lu.........

今堂都唔係幾明佢講咩囉~~~~~陳敏莊好似好惡咁.......

之後好無奈~~~~問佢野啦~~~~

佢答我ge方法係......寫我個名係board道~之後慢慢解釋.........

真係無奈爆~~~~~~=3=

落堂同yuki~貴儀搭車~頂~上錯車~

之後咪搭埋過油ma地先囉~~~~

今次肯定唔會再上錯車!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S.今日磅過黎~~~~睇到我呆左~~~~得番50kg~~~~

""其實係仲差小小先到~~~~~=.=""""

可以一輕就輕左5kg~~~好變態呀~~!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2006-08-26 07:12 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]