|
今朝好早就番左學校~
執譜呀~~~~着左便服番~搞到成個f.1咁....=3=
之後本身係cover執ge~不過~又要寫野~又熱wor.....
咪過左canteen執囉~好多譜哇~~~~~
等我仲諗住做譜母tim........><""
之後係咁執~我就mark.......真係mark到頭暈@~@
本身我啦~一駒~monica~同埋婉婷執ge~~~~
不過之後佢地都唔得閑~得番我同一駒~~~~
monica咪call人番黎幫手囉~鎧薰同祁生都番左黎~~~~
執到12:45~走人~去食野~之後monica又留左野~~~~
所以番去整~之前整到兩點幾~
本身諗住同一駒去冰展ga~不過算啦~星期一先去~~~~~
咁之後送埋monica番屋企~
諗住我都番屋企ga啦~不過話睇戲~
我都想睇~咪行去hollywood囉~點知去到.....無戲睇~~~~~
失望......之後入左kfc坐~坐左3個字都無就走人~
混吉~~~~~~haha
跟住同一駒影貼紙相~好令呀~~~~^^
今日比吳一駒激死左~~~~~~~><""
番到屋企同monica傾電話~傾左接近兩個鐘~~~~
好多野都有同感~~~哈哈~~~岩傾岩傾~~~
不過搞到你bow lon野~~~sorry~
好開心呀~~~~遲d再傾過啦~~~~
死人吳一駒~嬲死你~正衰人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|