|
嘩~琴晚成晚哩係廚房整件blue berry cheese cake~
整左幾個鐘~因為怕食死佢地~所以~要乾淨d先得~所以狂洗野......
依~打cream個陣~唔知係咪部機開得大得濟.....打到我周身都係~依~~~~
不過d cream可能唔岩~同埋可能我打得唔夠~搞到打完都係水咁....
所以個cheese cake細左~d cream唔起....~超驚整唔到~
不過好彩~第二日因為傷風~所以9點幾醒左~
搞掂哂d野之後~第一時間沖入廚房睇下整成點......
都好d~個樣都唔錯~所以切左小小黎試~ok wor~
之後鋪番d blue berry jam落去~有相睇~都幾令~有我最鍾意ge紫色^^

咁樣睇唔ok~切開一件件先好睇.....
之後等貴儀黎~樂昕病左><"
之後食野~貴儀個陣已經唔舒服啦.....
本身比藥佢食ga~不過佢嘔哂出黎~
出門口之前我都有嘔~不過係因為食得太飽~~~~><
貴儀同媽咪都食左~話好味~^^好開心哇~~~~^^
媽咪食左好多~為食~!!!!食左我1/4個cheese cake~!!!!
之後點幾兩點~同貴儀番去~點知行行下佢頂唔順~
面青口x白~嚇死我~漂哂冷汗~之後叫佢唔好番~送佢去佢ar姨到~
之後學校~遲左~我坐低無耐~一駒都番黎lu.....
之後佢地兩個試食~^^
兩個都話好味ar~好開心 ~兩個老公都話好味^^~
之後yuki落埋黎~食到唔停口~好開心~自己親手整果然唔同~!!!
yuki好為食~想食埋小琦個個~之前無預到小琦,鎧薰同彩君~
所以only帶得一個~sorry ar~之後sukiki又要遲到~~~~
番到黎~yuki話想食埋佢地個個~之後小琦同彩君~
真係多謝你地咁賞面~媽咪都叫我整多幾個=.=""
之後排練啦~都唔知搵左d咩~不過拉番D調先上手~F調唔多熟~
之後4點幾放啦~等埋一駒~
嘩kaka~死人頭~問我係咪我整~~~~係咪真係咁好味呀~~~
之後佢趕時間~送到屋企附近佢就走左lu.....
多謝你份手信~好令好得意~我好鍾意~^^
衰呀你~話我件cheese cake係一舊唔知咩cheese cake~
不過你話好好味就算你啦~~~~^^
今日好開心呀~~~關係好左好多啦~好開心呀~^^
我要整多d比你食~^^~
P.S.你要加油呀~我知你而家好大壓力~所以呢~我會乖乖地ga啦~我真係識諗左好多啦~所以我唔會發你脾氣~我會係你背後支持你~^^~加油呀~

|