| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 15 日 星期二  |

|
|
依~~~~~  |
|
嘩~好攰呀~琴晚又發燒~100.9~依~~~討厭~!!!!!!
不過......媽咪成晚都出左去同同事食飯~~~~
得番我同婆婆係屋企....婆婆又鬼死咁早訓......
之後我諗d野~諗左好耐~都擔心左好耐~
不過~朋友真係一樣好重要~可以係你最失望最無助ge時候陪你~~~~
多謝妳呀~!!!!^3^
都好多謝個傻人+衰人~Dave~晚媽媽打比我~聽我發din~~~
你變左~開朗左~可能精神掛~~~~不過~我鍾意呢個你~
哈哈~話哂兩兄妹~我死都拉埋你啦~點會小左你ga~~~
琴晚同呢兩個人傾無聊野~傾到點幾兩點~聽到媽咪番黎~~~~
今朝又鬼死咁早醒左~又係諗緊個件事~!!!!><""
諗得多真係人都din~~~~之後做野又唔小心~
整親隻手同手指~~~~~
不過~好彩有妳開解~我諗通左d~
之後..........終於知咩事~
開心番哂~
原來唔開心個陣~買衫~買鞋係最好ga~~~~
今日又買左幾百蚊啦~~~~唉~~~
之後仲食左碗麻辣米線~都唔辣ge~><~
我就加左一匙更仔辣"蕉"仔~媽咪就兩大更~
媽咪好變態~ >>>>呢碗我ge~~~
>>>>呢碗媽咪ge~~~
食完......走lu.....
唉~今日好攰呀~
而家感冒中~~~~
晚晚都要食埋d唔知咩藥.....話對個心好~難食~!!!!><""

|
|
刊登時間︰2006-08-15 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 299 | »
|