|
今日好攰呀~
話說我一早就番到去就同紀明~傾計計~^^
之後等埋佢地番黎~我啦~一駒~老公~老婆~鎧薰~小琦~祁生~monica~
大家一齊係後樓梯玩鬥出汗~熱我我暈暈地~成身濕哂......
之後同佢地去食野~食左半碟都唔知有無就飽到爆炸.....
依~monica你講d野好嘔心呀~!!><""
唉~同你都唔知點~如果可以好似之前咁~就好lu.....
後悔自己成日發大小姐脾氣>~<""
後悔自己問左d唔應該問ge野~>^<""
好後悔好後悔!!!!
好唔想而家咁呀~!!!!!最衰都係自己ge所作所為.......
我有信心~比時間我~一定改到~!!!!
之後食完野啦~小琦~老公~一駒~陪我番學校~真係辛苦你地~^^
跟住lau左陣計~上去lu~
個miss頂佢唔順~好彩佢今堂無理過我~討厭!!!!!
我係道狂做暑假功課~理得佢比唔比~!!!!車~~~
之後因為個兩茶匙魚膠粉~周圍走~走左好耐先搵到!!!!
番到屋企樓梯~妖~又見到個班死飛仔係機鋪門口~今次仲要成班男仔~
個陣成條街無咩人~係經過佢地中間~都feel到有d野~
點知.......唉~因為我唔so佢~所以佢囉左~
kaka~比後面班男仔狂笑~底死~死飛仔~~~~~!!!!!
下流~賤格~卑鄙~衰人~討厭~黑人憎!!!!!!!!!!!!!!!!
之後我嬲爆爆咁沖上樓~媽咪問我咩事~佢知完係道笑~
話我咁都可以嬲~唔驚~~~~~-0-""無奈左~~~~
之後訓左陣~起身~online
同番d人chat~關係有待好轉~有希望~^^
因為一個小學fd add左我~爆哂d料比我聽~
估唔到~真係估唔到~咁都可以一齊到~聽完呆左.......=3=""
比佢應左我做家姐~~~~=.=""
死人張嘉樂~周圍比我msn人~!!!!!><"車~好彩我識姐~~~

|