|
今朝鬼死咁早就起左身lu......
約左貴儀一點半~佢可以搭十搭十一先到~死人頭~!!!!!
攞左學生相啦~算係我影得咁多次之中最令ge一張~~~~
不過...唔知用唔用得~無影到個校''張''~~~~
算啦~之後同佢去左彩虹道食野~好飽~食左小小渣.....
之後得番半個鐘渣~行得超快~~~行去mtr~
之後係太子落車~差d連咩站落車都唔知~真係......唉~~~
去到~又唔知咩出口~所以...打去問....超無奈~~@@
之後上到去~岩岩好~join埋yuki~
未上堂.....我同貴儀已經搞左個gap~~~
之前佢問我~唔知上堂會唔會見到令仔呢~我都叫佢死心...無可能會有.....
去到啦~見到全部女仔~一個男仔...之後再黎多個~第一個貴儀話唔掂...
之後點知個個~都ok wor~~~
點知.....原來佢女仔黎ga~佢坐yuki隔離~之後都以為佢係男仔~~
點知~真係女仔黎ga~~~救命~第一次應錯人地性別~~~~
但佢又無剪薯薯個d頭....又無着成點~普通T-shirt牛仔褲~係超普通囉....
我同佢咁都應錯~勁~!!!!!!
上堂~聽聽下都明~不過~有時好亂囉~
做note個陣~同貴儀你眼望我眼~大家都唔識~d拍子~我都ok~
開始比左份test我地~落堂個陣派番~
yuki 4分~我3分~貴儀1分~叻唔叻呢~
一駒呃我ge~又話好易~~~難到死~!!!!><""""
落左堂~本身可以食sushi~不過要就貴儀~
所以行左超遠~由砵蘭街行去新世紀廣場~攰爆
行行下~又唔識路~三個路痴~猜包剪dup~輸左個個去問路~
我輸左呀~慘慘~~~~問左間唔知咩野ge職員~
佢指得超好囉~又解釋得好好~勁啦~唔知指左去邊~
個道勁多條路~之後佢話直行轉右~
我地三個路痴又出發~周圍中~幾經辛苦~終於比我地搵到啦~哈哈~~~
中途都發生左勁多gap野~笑到我地死死下~~~~
之後去到m記~無位~激死~不過我地等~!!!!
過左一陣~坐啦~傾計~唔同佢食m記~我都唔知原來yuki咁變態!!!!!!!!
跟住係咁傾計啦~又gap過~係咁笑~~~~yuki因為唔知佢自己講左d咩~
搞到我同貴儀勁笑~所以超無奈~~~~
搞搞下都五點幾六點~永遠都唔會唔記得今日所發生過ge事!!!!!!
又行番好遠去搭mtr~好彩媽咪無話我姐~搞左咁耐~
哈哈~有原因ga~因為我話貴儀要食野~yuki又要食埋晚飯~無理由唔陪佢地咁衰ga ma~
咁貴儀又借我地過橋~嘻嘻~次次都係咁~但都過到骨bor~yeah~!!!
番屋企啦~可惡ge三表哥 Billy又黎左啦~我又比佢"合"啦 ~!!!><""正衰人~!!
等我介紹佢比大家識下啦~
下年中六....成績中等~個樣ok~~~係咁多~
係我心目中黎講~佢係衰人一個!!!keke~
好開心呀~一駒聽日番黎啦 ~等呢日等到我頸都長埋>3<~

|