| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
| 2007-06-14 |
今日我同tou去睇fantastic four , 真係好好睇呀!!眾睇到Harry Potter o既預告片!好想睇! 好期待呀!
一定要去睇!
|
| 刊登時間︰2007-06-14 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
| 2007-06-14 |
琴日打去卡啦OBase , 好緊張!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!把聲震晒!!嘻...
係我人生第一次!!好緊張!!!!! |
| 刊登時間︰2007-06-14 08:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-06-09 10:32 PM |
2007 年 6 月 1 日 星期五  |
| 2007-06-01 |
今日同cow去左新北江,銀座 , 去百佳買左卡夫芝士 , 本來應該好好味 , 點知....比我媽媽整到.... 今晚上左我婆婆屋企食飯, 好似好耐都冇上去食飯 , 不過因為要趕住返屋企睇大結局 , 所以一食完就返屋企lu~ 係返屋企途中 , 比我遇到kammy...同佢行左一陣 ...之後就分道揚鑣lu...
到我媽媽食完飯後佢將d芝士"項"熔左佢 ....點知....................好失望....
PS: 比你地睇d野呀!你地估下係乜黎o既


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
無錯!就係芝士!!我媽媽的傑作!! |
| 刊登時間︰2007-06-01 11:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 嘻... |
到而家我仲係搵唔到工 , 都係算啦 ! 我都係覺得搵唔到嫁啦! 不過唔緊要 , 我一定會令呢個悠長假期好充實o既!
我琴日又去据扒!!嘻...好開心^^
PS : 7月同cow BBQ , 衰Q 一齊去啦! 咁難得先去BBQ! |
| 刊登時間︰2007-05-30 11:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 21 | »
|