| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
| Y&Y |
好耐都冇打日記囉
係今個星期二(16/1) 中文堂 , 我同qq一齊出去分享口頭襌 , 同學們的反應很開心!! 我都好開心!!
跟住係maths堂 , miss kee 又叫我地講多一次 , 眾叫埋miss choy上黎睇添!!都有d腳震...
點知放左學之後 , yip sir又拎左部機上黎...話要錄多次比miss lam 睇....不過我同qq
都好似無埋佢...到而家眾未同佢錄!!嘻...
|
| 刊登時間︰2007-01-19 07:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
| 2007-01-07 |
又係新一年!!希望大家都心想事成!!
我昨晚發左一個夢...都幾恐怖同無奈...
醒左之後都有d....O 嘴!! |
| 刊登時間︰2007-01-07 08:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| 2006-12-22 |
今天cowcow在我的家做geog, 做到天昏地暗...我們真勤力啊!!ho.....
今天cowcow和我一起吃lunch!! 很開心~~
衰egg不願和我們一同做功課, 我們很想"打爆"她!!
明天又要補課....很想睡覺啊~
cowcow : 「誰讓你我相逢 , 且相逢於這小小的水巷如兩條魚」 |
| 刊登時間︰2006-12-22 08:16 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| 2006-12-18 |
短暫的數天假期已到尾聲 , 快要上學了(補課)...這幾天內,我似乎只是在被窩裹取暖...還未完成我的功課呢!!不過 , 我決心要在這數天內完成! 要鞭策自己!不可再有放鬆的一刻!令自己無悔! |
| 刊登時間︰2006-12-18 04:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| 2006-12-01 |
今天不斷流鼻水+打噴嚏 很辛苦, 連上課也沒有心情...很想可盡快回家睡覺 , 因為這一星期內 , 基本上也沒有好好的睡一覺 , 每晚也發夢 , 而且是惡夢....而且每晚吃飯過後 , 睡意更濃 , 但我還未溫習明天的默書,測驗....只好「硬著頭皮闖下去」, 一邊打瞌睡, 一邊溫習...
很想念我的小學朋友 , 不知她現在什麼情況呢?想跟她連絡 , 可惜大家亦沒空聊天 , 希望她還未忘記我囉! |
| 刊登時間︰2006-12-01 07:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 21 | »
|