| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
| 淺水灣~~* |
今日超勊呀!
我地文學班去左淺水灣...果度水清沙幼 , 好好玩呀~~ ( elaine + kammy + 雯雯 + helen + zoe + gloria + egg + natty + miss 簡 + me ) 一齊照左好多相呀!! 好開心呀!!我同qq好驚d水呀!! 好恐怖呀><跟住我地去左pizza hut 呀>< miss 簡 眾請左我地食添呀~~真係thz佢呀~~qq個樣幾狼死 , 好似想將枱上d pizza 食晒佢咁!好狼死呀~~ 嘻....
跟住我地( qq + gloria + egg + me)就去左買禮物lu~我同cowcow眾睇左兩個"勁野"呀~~
跟住我地就去左生日會lu~
我地 (qq + gloria + egg + me) 係架車到係咁講 " 香蕉 & 腸仔 "o既問題 , 原來qq好犀利架!不過好變態... 哈... |
| 刊登時間︰2006-04-13 11:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
| 唉... |
今日係好bad o既一日 , 我地要返去補課....補左文學&econ , 原來我今朝唔記得食早餐喎! 我係今日效左學先記得咋! 今日又多左份閱讀報告 ..... too bad..... 加上我又.....唉....總之就bad 啦...... |
| 刊登時間︰2006-04-12 09:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| BBQ~ |
今日又勀又開心呀~~
我地去左bbq 呀~~我地今日搵左好耐都搵唔到係邊度燒ar~~眾以為o個的士司機扼我地添呀!點知原來咁近....好彩冇搭的士咋!
今日燒左好多野食呀~都幾飽呀!不過我燒燒下cow cow 叫我幫佢揸蜜糖 , 點知我就一鬆手....果支蜜糖掃就比我跌左係燒烤爐到lu~ 嘻.... 跟住咪只好攞匙羹揸蜜糖囉~~ 點知我係咁跌叉喎....真係慘...跟住miss lam 叫我幫佢叉雞翼喎! 嘻...跟住之後...悶蛋又幫我叉左d 雞扒...但係我燒完之後冇人食喎...咁咪...塞左比miss lam 食囉~嘻...
點知miss lam 又係要喎...
之後我地四個 ( cow , natty , egg & me ) 就去左沙灘玩呀!我驚隻腳會入到細菌喎!所以就問左個d人攞膠布 , 點知果個人眾問左我好多野喎...激氣! 跟住我地就去左沙灘 , 初踏上去沙果度果陣..我覺得好恐怖 , 但後來又冇野lu~ 我地同jacko 同 ar ping 佢地玩二人三足呀!我同ar ping 第二呀! conting 同 thusiy 第一呀! 犀厲呀~~!跟住我同natty& 周周& 張琳 一齊返屋企lu~ 返到屋企都 8:00 lu~ |
| 刊登時間︰2006-04-10 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
| 好野~~~**** |
終於考完U.T. 啦.....
好似打完仗咁呀~~~~
好開心呀~~~
琴晚溫到兩點ar~~
好慘呀~~~
而家好輕鬆呀~~
不過假期有功課o既....
10/4 BBQ呀><
去下la~
http://yannyli.matchren.com |
| 刊登時間︰2006-04-07 01:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|