尋晚一樣係好夜先訓...
今朝早 11.幾醒左
吾多願起身 -3-
12:00 p.m 終於肯起身
and then 出去飲茶
係咁搞難 gap
飲到 2.幾閃返家
一開電腦青蛙就打泥...
落街打波?
3:30 美楓打波
今日青蛙 + 蘆葦竟然早到
同細佬遲左 tim...
由於太多人
過左係美小
見到黑人
吾多出聲囉佢!
之後桃子又泥埋 -口-"
由太多人過返去美楓
玩 15 分,成日贏!
Yoyo**
玩完同尋日走籃好勁既細路 1 on 1
好似好白痴 tim...
佢 d 走籃真係好勁囉!
俾佢領先 2:0
之後我入左一球
點知佢話波阻 -___-
最衰都係青蛙,,,
之後我又入左一球...
頂**又話安入!
之後我再入左一球
1 球咋!佢就發哂脾氣...
咁我個 2 球算咩???
打多 1 分吾打 lu,,,
最後 3:1 lost T^T
過左雙梯 hea
5:30 去 7-11 之後返家
6:00 返到家即刻沖涼
沖完同青蛙玩左陣 MSN GAMES
開始睇返尋日的女王教室 - 天使墮落
好正!
7:30 開飯 + 睇花好月圓
9:30 女王的教室 - 惡魔降臨
都係好正!
睇完做功課
11.幾訓覺覺豬 LU...
|