尋晚成 1:00 a.m 先訓
今朝 10. 左右俾青蛙一個電話嘈醒...
叫我起身開機玩 games -3-
O 哂咀了
12:00 p.m 超興囉!
咩都屈哂我,入哂我數
食完飯之後走左入房玩電腦
2:00 p.m 離開家落街打波
青蛙遲到 -口-"
由於尋日我地實在太勇啦...
成晚係度鬥波
搞到周身骨痛**
一 d 力都冇...
射 key 3 分波死左...
玩完返美楓 join 蘆葦
去買野飲先
可口可樂的確係補充體力既飲品!
kaka =]
返美小打波
玩射 key 同 15 分
次次都係我贏
yoyo**
同人 2 on 2
我同青蛙 vs 2 個男仔
15:1 請人食腸仔
個 1 分仲要係我吾知開左波既情況下入左
之後 3 on 3
我地隊加左個肥仔
好煩牙佢!
成日幫住隔離隊 -O-"
等蘆葦買完野飲即刻換走佢!!!
個 2 個男仔加左個細路
走籃超勁!
我同佢鬥走籃同格臭人
最後贏 10:7
and then 返美楓打左陣之後返家
7:00 食飯
8:00 出美楓打波 with 青蛙 + 蘆葦
2 個屎忽鬼遲到!
去左 7-11 買左野飲先返去打波
買緊 15 分個陣 Winnie 泥左
一泥就贏!
4 個玩 15 分
又贏!!!
之後 2 on 2
我同左 Winnie 一組都有 2 分
其他 0 分 =p
hea 多一陣落左城門河
一去到有人爆 gas
見到有 d 人行左入去個洞到
不過冇幾耐就出返泥
有人玩放紙船 + 蠟燭
仲要係一對夫婦
超浪漫!!!
佢地俾左 d 紙我地摺
kaka**
漂到好遠....
之後同蘆葦係度燒樹葉,紙,蠟燭,油
好大火 =]
不過未至於煲蠟喎!
10.幾上返去
join 埋細佬去打籃球
細佬同蘆葦坐左係一邊玩蠟燭
我地 3 個係度打波
12. 幾青蛙同蘆葦走左...
我,Winnie,細路去返城門河
but 冇落去
企左係條橋到睇人燒 gas
等左幾分鐘
有 2 個人吾知咩事行左過去
一走即爆!
超超超好笑!!!
睇完送 Winnie 搭車
and then 同細佬一路行一路玩蠟燭
1:00 a.m 返到家
沖涼訓覺 lu
|