2006 年 6 月 8 日 星期四  |
| 遺失銀包 |
分類: 未分類 |
今日 81S 悶
早上鎖門,,,企到打鈴
之後仲要落去早會 WiTH F.1
超柒囉咩事??!
聽日都要牙!!!!
仲話歡迎我地 2D.....

柒死啦 -口-"
DAY4 START
IS 做 W.B
CHiN 自修
ENG ORAL 吾識
RESS 無奈 + 練歌
ENG SiCK ROOM
MUSiC SiCK ROOM
GEOG TEST...錯哂!!!

LUNCH 車仔
1:55 有企
MATHS x2 派卷
做 W.S
放學遺失銀包 -O-"
藍白間條大口仔銀包...
如有捨獲請盡快交給學校或興我連絡!!!!!
唉,,,我 D 證件..
SHiT -口-"
同 WiNNiE 去我家
返到泥狂問人有冇見過我既銀包??!
希望聽日會搵返啦**

|
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 541 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|