今日第一日返學見到佢...
睇唔到佢邊間?!

十分可惜!!!! -____-
搭 81S 返學
返到去悶到嘔電......
DAY 5 START
ENG x2 KPK 冇返
2 堂代課
悶死同笑死 -O-"
CHiN 好眼訓 z Z Z
RESS 落去買老母麵
CHiN 都係好眼訓

MATHS x2 落左去買水
卓 SiR 第二堂上左泥
我又同死烏龜嘈
佢好乞人憎!!!!!
LUNCH SCHOOL
同曚練波...
PE x2 拱橋同打籃球
我流血??!

放學去搵 MiSS LEUNG
傾計 & 補課
4:15 左右去練波
開場
強隊 - HEi,叮,c徒,茄加 2 個對弱隊 - 我,橙加4個
第一場奇蹟既勝利
27:25
佢地跑細細細圈 1 個
第二場輸 40:17
跑左 16 個籃球場
T^T 下次加油!!!!

5:50 閃人
同曚,橙去食糖水
一路行一路唱
傻婆! =3="
去到食到 6:15
各自回家
搭 803K 見到倉鼠
今晚天氣轉涼...
大家著多件衫唷!!!!

|