尋晚成 12:30 先訓...

今朝 10:00 俾人嘈醒左 =3=
係張 BED 到呆左半粒鍾
LUNCH 食艇仔粥
不幸倒瀉左少少
一邊食一邊同恆小朋友傾計MSN
12:45 出門口
去到 1:10
仲以為我會遲到
明明約左 1:00
點知我係最早到!!!

我,,,巴士嫂,,,褲年上波波 GUN 屋企做 MODOL
2:00 巴士佬又泥埋
間屋真係多人 -O-
巴士佬 & 嫂狂係度玩,,,
超超超超超X....
發左脾氣!
最後自己都冇咩做...
3:30 閃人?!
回家見到青蛙 & WENDY
上我家/_\
整臉膜

聽日再上過泥
7:00 俾人老落樓行左轉
SHiT!!!唔該下次查清楚先,,,,
今晚唔通又玩天光???
|